söndag 13 maj 2012

Skovård



Min inställning till skor har alltid varit jag köper några som är okej (billiga och bekväma, snygga) för att dom ska hålla en sommar eller vinter och sen är dom i regel slut och jag slänger bort dom och köper nya men så för några år sen köpte jag ett par fina  ecco sommarskor som jag haft sen dess och då har jag upptäckt att det är rätt så skönt att inte behöva söka nya hela tiden så i vintras så bestämde jag mig att  köpta ett par fina kängor i skråmträsk och dom kommer att hålla typ för alltid om jag tar hand om dom. Jag kommer nog få lov att byta snören och kanske klacka om dom men det är ju små saker. Dom är helt klart mina favoritskor.


Grejen är att man måste ta hand om dom ge dom lite kärlek och smörja in dom så dom är blanka och mjuka men det är ingen problem när man har hjälp som jag har.

2 kommentarer:

  1. Vilken tur du har, jag kanske också kan få hjälp av din lilla hjälpreda till mina skor?
    Kram/ mormor

    SvaraRadera
  2. Hej,
    vilken härlig bild, kul att hjälpa till och skoj med geggor... :)
    Tack för titten i din blogg. Hittade hit eftersom jag i jobbet "prenumererar" på allt som handlar om skor, och du skrev ju om skovård.
    Ha en härlig sommar!
    Bästa hälsningar
    Mia

    SvaraRadera