lördag 19 maj 2012

Gissa vad jag gjorde igår

Jo nu ska ni få höra jag blev upphämtad/kidnappad  av mina vänner och sen for vi till hemlig destination för att fira min ankommande födelsedag dom hade planerat att vi skulle göra spa behandling på våra fötter med små fiskar. Det var verkligen inget jag hade kunnat gissa mig till. Det var riktigt spännande och först kändes det väldigt absurt att stoppa ner sina fötter i akvariet. Men ner for fötterna och det kittlades så galet mycket i början att vi bara skrattade som tokar. Men i slutet kändes det som om man hade fötterna i kolsyrat vatten. Det var verkligen en häftig känsla när dom simmade runt. Och efter åt så kändes det som om man gick på bomull.



Efteråt så for vi och plockade upp pizza och for hem till en av tjejerna och sen hade vi tjej kväll + lillebror och åt underbar pannacotta med hjortron till efterrätt och höll i gång långt in på småtimmarna.
Tack tjejer det var verkligen jätte trevligt och uppskattat.  


1 kommentar: