lördag 12 maj 2012

Frisk igen och shopping på schemat

Äntligen så är vi friska. Lite rosliga men det är inget vi ska fästa för mycket energi på. Dock gäller det bara för mig och barnen M har nu ramlat ditt nu och trots att han höll ut i det längsta så kom förkylningen ikapp han tillslut. Tyvärr. 
Men det resulterade i att den efterlängtade stads turen som jag och min mamma planerat i evigheter faktiskt kunde bli av till bådas förtjusning vi var nog båda ganska övertygade i mitten av veckan att det skulle bli inställt men tack och lov har jag repat mig fin fint sen dess och kände mig stark nog för att fara.
Så nu är min sommar garderob uppfräschad behövdes verkligen så nu hoppas jag bara på en fin sommar och massor med möjligheter att använda mina nya saker ska ta ett foto senare på min nya kläder så ni får se.

Barnen som annars brukar vara dom som får det mesta när jag shoppar kläder fick nöja sig med en tunika var men dom var så söta.

Jag har varit sugen på att köpa en sån här hår donat ända sen jag såg den för första gången så nu passade jag på och jag är så nöjd. Ska försöka få nån bra bild på den när den är uppsatt. Men det får bli vid tillfälle men då får ni se hur fin den är.

Det blev ett muffins fatt också kunde inte låta bli längtar så efter att få möjlighet att fylla den men underbara muffins i alla de färger och smaker. kommer att bli riktigt mumsigt. Jag hoppas att om man har ett muffins fat så måste det ju fyllas med muffins med jämna mellanrum så det blir mycket muffins här hemma. Hoppas det funkar, vi får väl se.
 
 Sist en bild av kvälls solen som lyser så fint här ikväll. 

1 kommentar: