tisdag 22 maj 2012

25år



Idag har vi haft kalas här i stugan för jag fyller 25 år idag och det skulle firas det. Jag har fått helt underbara presenter och haft så trevligt besök av släkten tyvärr kunde inte alla komma men dom flesta som tur var. Vi hade det riktigt trevligt och åt riktigt gott. Jag hade bjudit in till middag och fika efteråt.
Middagen bestod av helstekt oxfilé och risotto med sparris, till det serverades det även en frisk sallad. Sen till efterrätt så blev det chokladmuffins och små choklad kakor/praliner (märks det att jag älskar choklad). Och för att toppa av det så avslutades det med chokladmousse tårta med fyra olika lager.Mums




Så du vill ha en kaka??


Tack för all uppvaktning på min födelsedag det har verkligen varit en toppen födelsedag och det är eran förtjänst.


6 kommentarer:

  1. Jag fullstänigt ÄLSKAR den första bilden med dig och tårtan!!!
    Gudars så härlig!
    Verkligen som Underbara Clara! :D

    Det ser ut att ha varit en fantastisk födelsedag!
    Grattiskramar igen!

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! jag hade verkligen velat komma och gratta dig i tisdags, men det hans tyvär inte med just då... Men hoppas att jag får komma en annan gång. Jag har ju inte hunnit se ert nya hus än! Kramizar :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jätte mycket. Jag är ju inte så bra på att dra mig förbi er heller. Men det betyder ju bara att det finns utrymme för förbättring. Du är alltid varmt välkommen vi får se till att det blir av snart. kram

      Radera
  3. Grattis grattis än en gång!! Vilket smarrigt kakkalas och vilken underbar klänning på en underbar tjej! Nu är det bara drygt en vecka innan sommarlovet och då kan vi äntligen träffas mycket oftare :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Det var jätte gott har lite tårta kvar i frysen så du vet om du har vägarna förbi. Jo det är min favorit klänning helt underbar:D Visst är det härligt att sommaren redan är här.

      Radera