tisdag 24 april 2012

Lugn Morgon

Jag och lille bror har tagit sovmorgon och sitter med frukosten okej jag sitter med frukosten och lille bror försöker äta upp sin röda flodhäst. Till hans besvikelse så vägrar den att bli uppäten jag känner mig mer lättad över det faktumet och räknar med att det inte kommer att gå. Men han verkar köra på mottot skam den som ger sig och kan man inte käka upp den så får man försöka skrämma den. Utan för fönstret sitter en lite fågel jag har glömt vad dom heter det är en sån där som man förväntas kunna men jag vet bara att det inte är en domherre. Allt känns så lugnt och mysigt snart ska jag ta i och börja göra bra saker men ett litet tag till ska jag bara sitta och njuta av lugnet.



2 kommentarer:

  1. Det är Talgoxen som är på besök
    Kram/farmor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Man lär så länge man lever.

      Radera