tisdag 24 april 2012

En ny ramp mm

Åh i dag så har vi fått en ramp till bron så att den nya vagnen när den nu kommer ska kunna köra upp så lätt utan att man måste väcka dom små. M har beställt en dubbel vagn åt mig och hon i affären var lite väl positiv när hon meddelade att den skulle komma just efter helgen. Det var just före påsk helgen. Tyvärr så har den inte synts till än. Men med tanke på hur lång tid det tog med den föra så var jag förberedd på det, så det har inte kommit som någon stor överraskning. Även om jag längtar väldigt mycket efter den och ser fram emot att rymma båda barnen i samma vagn.


För övrigt så fick jag lite egen tid på stan idag. När M kom hem jag var bered på att ta med en av dom små men han tyckte att jag skull fara själv och ett sånt erbjudande tackar man inte nej till så till stan bar det av och hem kom jag med ett las av nya gardiner det verkar som att alla affärer med gardiner hade rea så jag passade på då jag behöver rätt många till ett projekt jag har som plan att genomföra ni ska få se sen när det är klart.




 hm lillebror får du äta på mammas armband?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar