fredag 20 april 2012

Helg med grodan

Nu har vi tagit helg det är så mysigt med hela familjen samlad idag ska vi fara och handla lite och jag är sugen på att möblera om lite i vardagsrummet. Och så hoppas jag vi får upp studion här hemma så vi kan ta lite bilder på våra sötnosar men vi får se i helgen ska det bli lite bilder i vilket fall vi tar det lite som det kommer.


 

För er som har oroat er för grodan så är den hel igen och har aldrig mått bättre och får följa med på dom flesta äventyr som Stora syster företar sig inomhus för det är en inne groda;)

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att grodan mår bra igen!

    Och jag ser nog att StoraSyster har hittat mammas mobil igen - jag undrar om det egentligen kanske var Grodan som hade gömt den i pappas väska förra gången...?

    Man kan aldrig så noga veta med sådana Grodor vet du, jag tror nämligen att min egna groda gömmer en massa saker hemma hos mig...!
    Jag hittar aldrig något! :p

    SvaraRadera
  2. hihihi ja man vet aldrig med dom. Dom är riktigt luriga.

    SvaraRadera